söndag 23 oktober 2011

Inte alltid som man tänkt sig




Det känns som att det är lite glest med inlägg här på bloggen. Det ska bli ändring på det, jag vet bara inte när... Just nu är det så mycket som strular. Tiden, den dyrbara tiden, som ju nästan alltid är lite av en bristvara, är för tillfället out of stock.
Blufföretag som hotar med att skicka fakturor på 24000kr, förkylningar som avlöser varandra, endast 16 grader i butiken, inget toppenklimat direkt. Måste ta bort min finfina vägg som vi byggde i skylten för att se om kylan orsakas av några elementsgaller som täckts över. Snyft... jag var så nöjd med den där skapelsen. Dessutom hade jag fått jobba rätt så hårt för att övertyga min underbara hantverkare om att vi skulle få till ett jättebra resultat, och visst efter envist tjat à la en 5-åring fixar han till det precis som jag hade tänkt mig och nu 5 veckor senare måste den bort. Genast blev det så tomt och trist i skylten och även om jag vet att det finns betydligt värre saker att deppa ihop över blev jag rätt låg och lite barnsligt obstinat. Nu är ingenting fint i butiken längre!!!
Tur att det där emmaloppahumöret går över rätt så snabbt. Ny vecka, nya idéer och nya utmaningar! Här kommer lite fler bilder från butiken och så lovar jag att bli bättre på att uppdatera bloggen. Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Jag tycker det ser ut att finnas en hel del fint i butiken... vad är det man säger, "Efter regn kommer solsken"! Kram kram

    SvaraRadera