måndag 12 mars 2012

Hur svårt ska det vara?


det är frågan som jag har ställt mig sådär en 30 gånger/dag de senaste månaderna. Ja hur svårt ska det egentligen vara att komma igång med den här bloggen!?!Visst det är tidsbrist som spelar in, men mest är det nog att jag inte riktigt kommit fram till hur jag vill att bloggen ska se ut.
Att det inte alltid går så smidigt som jag tänkt mig, bidrar ju också till att tålamodet tryter. Att infoga bilder ska så klart inte vara något större problem men när emmaloppa vill få bilderna lite snyggt bredvid varandra, då placeras dom liksom utanför själva skrivfältet, ja lite som att man skriver i ett word-dokument och så helt plötsligt hamnar det man infogar på skrivbordet istället. Suck...
Någon som har några tips?
Fotot är från en av vinterns vackraste dagar. Då var det pulkaåk i backen och varm choklad. Idag skiner solen och nästan all snö är borta. Jag syr fast knytband på massor av solhattar och det känns som att våren verkligen är på gång!
Tack och kram till alla emmaloppavänner som hunnit komma till butiken både tre och fyra gånger sen jag öppnade. Det betyder himla mycket att butiken fått sig några "stammisar"!
Ha en fin dag, vi ses imorn!

1 kommentar:

  1. Jag har ett tips! Om du först lägger bilderna som du vill ha dom i photoshop, då kan man göra ramar och lite annat skoj med dom, och sen lägger in det som EN bild så blir det som du vill. Ett moment extra men värt det! Fråga om du undrar något.
    Kramar

    SvaraRadera